عمده فروشی آرایشی بهداشتی موسوی

ما را از نظرات خود بی نصیب نکنید و از دیگر صفحات وبلاگ دیدن فرمایید

عمده فروشی آرایشی بهداشتی موسوی

ما را از نظرات خود بی نصیب نکنید و از دیگر صفحات وبلاگ دیدن فرمایید

حب الرمان

 

 


اضغط على الصورة لرؤیتها بالحجم الطبیعی

اضغط على الصورة لرؤیتها بالحجم الطبیعی

نظرات 9 + ارسال نظر
محسن 1391/06/29 ساعت 11:59 http://tooti-aros.blogfa.com

سلام داداش
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

tooti-aros.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
کبوتران و وبلاگ بسیار زیبایی دارید
موفق و پیروز باشید

علی میرمهدی 1391/07/23 ساعت 01:20

سلام دوستان من علی میرمهدی ملقب به علی سیاه هستم کارم فروش و دلالی کفتره این شغل رو از پدر و پدربزرگم گرفتم در حال حاضر توی خیابان جردن سکونت دارم و توی دوستان منو به علی سیاه یا سیدعلی بهتر میشناسن بابام بچه شاهپوره بابا برزرگم گلپایگانی است بابام هم توی اونجا بدنیا و بزرگ شده ولی فعلا توی تهرون در خدمت شما هستیم هر نوع کفتری که سفارش داشته باشید در اسرع وقت برای شما تهیه و تولید میکنیم ( من و پدر و پدر بزرگم ) علی میرمهدی هستم از جردن تهران

علی میرمهدی 1391/07/24 ساعت 12:40

سلام علی اقا من علی میرمهدی هستم توی جمع دوستان به علی سیاه معروفم از وقتی خودم رو شناختم توی کفتر بودم و حدودا مدت 15 ساله که مبادرت به فروش کفترهای خوب و اصیل بچههای شمرون میکنم . اگر احیانا شما یا دوستان محترم کفتر خوب و درجه یک خواستید در خدمتتون هستم به امیددیدار
شماره تماس: 09372700338

ehsan 1391/07/29 ساعت 17:30

ba salam khedmate doostan man donbale ye made kohii dom sefide daraje 1 va yek made kaghazi dom sefide daraje 1 migardam age soragh dashtit begid ta shomaram ro bezaram vasatoon . ba tashakor

امیر حامد ازگزگان 1391/08/01 ساعت 10:22

سلام سید جان .
چه خبر آقا . امیدوارم عدم حضور شما به علت گرفتاری نباشد . سلامت باشید

علی 1391/08/01 ساعت 15:36

سلام دوست عزیز
چین دار شرقی ماده داری برای فروش؟

سلام..
وبلاگ خوب وجالبی داری..

با افتخار شما رو لینک کردم..
اگر صلاح می دونی ما رو هم لینک کن.
با تشکر

مهدی 1391/08/13 ساعت 00:43

میخوام قیمت یه جفتشو برای ایمیلم بفرستی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد