عمده فروشی آرایشی بهداشتی موسوی

ما را از نظرات خود بی نصیب نکنید و از دیگر صفحات وبلاگ دیدن فرمایید

عمده فروشی آرایشی بهداشتی موسوی

ما را از نظرات خود بی نصیب نکنید و از دیگر صفحات وبلاگ دیدن فرمایید

آقای استاندار اصفهان! تکذیب نکنید، معذرت خواهی کنید

خوزنیور- روز گذشته مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با رد اظهارات منتسب به استاندار اصفهاندرباره فرهنگ سیاسی مردم این استان در مقایسه با استان های همجوار، گفت: رسول زرگرپور پیرامون دلایل برگزار نشدن دعای عرفه در بستر خشک زاینده رود برای جلوگیری از تبعات سیاسی آن مطالبی بیان کرده بود.

وی تصریح کرد: استاندار اصفهان از همه خبرنگاران خواسته بود، برای حفظ آرامش منطقه، اخبار حساس مربوط به آب رسانه ای نشود، اما متاسفانه یکی از سایت ها اقدام به تحریف سخنان زرگرپور کرد و درصدد سیاسی کردن موضوع برآمد. برخی سیاسیون نیز بدون تحقیق و صرفا با استناد به خبر یک سایت غیررسمی مواضعی را اتخاذ کردند که لازم است در این زمینه تجدید نظر کنند. 

لازم به ذکر است که بخش مورد بحث این خبر در سایت خبر صاحب نیوز از سایت های استان اصفهان پس از اعتراض هموطنان خوزستانی و چهارمحالی حذف شد. اما نکته قابل تامل لحن طلب کارانه مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان ( با این تیتر : سخنان ناگفته ای که به استاندار اصفهان نسبت داده شد) است و همچنین آنجا که می گوید : «در اخبار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان مرجع رسمی و معتبر و حتی خبرگزاریهای دیگر درباره سخنان استاندار اصفهان، به هیچ کلمه یا جمله ای که حاکی از کاربرد ˈشعور سیاسیˈ درباره مردم هیچ منطقه ای باشد، اشاره نشده است.»

لازم به ذکر است که علیرغم تکذیب این مقام مسئول در خبر خبرگزاری مهر (خبرگزاری کاملا! رسمی)  به این مسئله اشاره شده است گرچه به نظر می رسد خبرنگار این خبرگزاری مصلحت پیشه کرده و نام دو استان مورد اشاره  را حذف کرده باشد: «استاندار اصفهان با بیان اینکه بلوغ سیاسی مردم اصفهان با شهرهای دیگر متفاوت است، تصریح کرد: بر این مبنا مردم و مسئولان اصفهان حرف خود را درباره مشکلات شهرشان با فریاد و غوغای بیهوده بیان نمی کنند بلکه برای این مسئله راهکارهای منطقی می اندیشند.» در اینجا به نظر می رسد مدیرکل محترم زرنگی به خرج داده به جای کلمه «بلوغ» از کلمه «شعور» استفاده نموده تا به اصطلاح دروغ هم نگفته باشد. گذاشتن فایل صوتی یا فیلم این قسمت از اظهارات استاندار محترم اصفهان راستی یا ناراستی ادعای این مقام مسئول را آشکار خواهد کرد.

به نظر می رسد استاندار محترم اصفهان به جای طفره رفتن و تکذیب، با معذرتخواهی از مردم شریف این دو خطه از کشورمان  کار درست را انجام دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد