عمده فروشی آرایشی بهداشتی موسوی

ما را از نظرات خود بی نصیب نکنید و از دیگر صفحات وبلاگ دیدن فرمایید

عمده فروشی آرایشی بهداشتی موسوی

ما را از نظرات خود بی نصیب نکنید و از دیگر صفحات وبلاگ دیدن فرمایید

پیدا نمیشه دم سرخ

یک جفت دم سرخ  

برای دیدن تصویر به ادامه مطلب بروید

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام
این دم سرخ ها واقعا زیبا و نادر هستند
خیلی عالیند
بیست
قدرشون رو بدونید .
مبارکتون باشه
یا علی مدد -ابراهیمی

من هم عرض سلام می کنم
این دم سرخ ها مال من نیستند وعکس در گوشی یکی از دوستان
بود من هم گفتم قشنگن اگر کسی تا حالا این عکس رو ندیده ببینه استفاده کنه

سعید 1391/01/19 ساعت 15:46

سلام وبلاگ زیبایی دارید ولی این عکس دم زرد نه دم سرخ عکس اصلی این دو کبوتر در یکی از پرنده فروشیهای قزوینه

مهندس 1391/06/13 ساعت 09:08

سلام
کبوتر دم زرد قشنگ خریداریم۰۹۱۶۶۱۳۴۲۱۷

rozbeh 1392/05/30 ساعت 09:16 http://rozbeh.niloblog.com

این دم زرد ها واسه آقای علی زربخش هستش که ایشون قزوینی هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد